Καλέστε μας στο 2100102580 για:
Εξασφαλίστε σταθερότητα και άνεση στην οδήγηση με ψαλίδια αυτοκινήτου υψηλής αντοχής. Σχεδιασμένα για να βελτιώνουν τον έλεγχο της ανάρτησης και να μειώνουν τους κραδασμούς, τα ψαλίδια μας προσφέρουν μακροχρόνια απόδοση και αξιοπιστία, εξασφαλίζοντας ομαλή λειτουργία σε κάθε διαδρομή. Ιδανικά για αντικατάσταση και αναβάθμιση του συστήματος ανάρτησης του οχήματός σας.
Βλέπετε 1–20 από 147 αποτελέσματα
ΣΥΜΒΑΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
| Κατασκευαστής/Μοντέλο/Tύπος | KW | Έτος κατασκευής (Από – έως) |
| AUDI A4 B6 Avant (8E5) 1.6 | 75 | 04.2001 – 12.2004 |
| AUDI A4 B7 Avant (8ED) 1.6 | 75 | 11.2004 – 06.2008 |
| AUDI A4 B7 Cabrio (8HE) 1.8 T | 120 | 01.2006 – 03.2009 |
| AUDI A4 B6/B7 Cabrio (8H7, 8HE) 2.4 | 125 | 04.2002 – 03.2009 |
| AUDI A4 B6 Sedan (8E2) 1.8 T | 110 | 11.2000 – 12.2004 |
| AUDI A4 B7 Sedan (8EC) 2.0 TDI | 100 | 11.2004 – 06.2008 |
ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Βλέπετε 1–20 από 147 αποτελέσματα
