Καλέστε μας στο 2100102580 για:
Προβάλλονται όλα - 5 αποτελέσματα
Εκατομμύρια ιδιοκτήτες οχημάτων βασίζονται σε αμορτισέρ ανύψωσης με φόρτιση αερίου για να σηκώνουν και να κρατούν ανοιχτά πορτ μπαγκάζ, καταπακτές, κουκούλες, ακόμη και ντουλαπάκια γαντιών. Όταν αυτά αποτύχουν, πρέπει να αντικατασταθούν για να αποκατασταθεί η άνεση και η ασφάλεια.
Εκατομμύρια ιδιοκτήτες οχημάτων βασίζονται σε αμορτισέρ ανύψωσης με φόρτιση αερίου για να σηκώνουν και να κρατούν ανοιχτά καπό, πορτ μπαγκάζ. Τα αμορτισέρ ανύψωσης με φόρτιση αερίου Max-Lift® έχουν σχεδιαστεί για να ταιριάζουν και να λειτουργούν εξίσου καλά με τις αρχικές μονάδες.
Κωδικός OEM : HYUNDAI 93490-3S110
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.