Καλέστε μας στο 2100102580 για:
Προβάλλονται όλα - 9 αποτελέσματα
Η Brembo είναι η παγκόσμια κορυφαία μάρκα στο σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την παραγωγή λύσεων φρένων.
*Τιμή Ανά Τεμάχιο
Κατασκευαστής/Μοντέλο/Tύπος | KW | Έτος κατασκευής (Από – έως) |
ALFA ROMEO 155 (167) 2.0 16V Turbo Q4 | 137 | 01.1992 – 12.1997 |
Κατασκευαστής/Μοντέλο/Tύπος | KW | Έτος κατασκευής (Από – έως) |
FIAT Bravo I Hatchback (182) 2.0 HGT 20V | 108 | 10.1995 – 10.2001 |
FIAT Bravo II Hatchback (198) 1.4 16V (198AXS1B) | 103 | 11.2006 – 12.2014 |
FIAT Bravo II Van (198) 1.6 JTD Multijet (198AXH1B) | 77 | 03.2008 – 12.2014 |
FIAT Coupe (175) 2.0 16V Turbo | 140 | 11.1993 – 08.1996 |
FIAT Croma I Hatchback (154) 2.0 i.e. | 85 | 06.1987 – 08.1996 |
FIAT Doblo I Cargo (223) 1.3 JTD 16V Multijet | 62 | 10.2001 – … |
FIAT Doblo I Combi (119, 223) 1.9 JTD | 74 | 10.2001 – … |
FIAT Fiorino MPV (225) 1.3 JTD Multijet | 70 | 01.2011 – … |
FIAT Fiorino III Van / Combi (225) 1.3 D Multijet | 70 | 07.2009 – … |
FIAT Idea (350) 1.3 D Multijet | 70 | 01.2004 – … |
FIAT Linea (323, 110) 1.6 (323.AXF1A) | 81 | 05.2007 – … |
FIAT Marea Sedan (185) 2.0 150 20V | 108 | 09.1996 – 05.2002 |
FIAT Marea Weekend (185) 2.0 150 20V | 108 | 09.1996 – 02.2003 |
FIAT Qubo (225) 1.3 D Multijet (225AXE1A, 225CXE1A, 225AXH1A, 225AXL1A,… | 70 | 07.2010 – … |
FIAT Stilo Hatchback (192) 1.8 16V (192AXC1A, 192BXC1A) | 98 | 10.2001 – 04.2007 |
FIAT Stilo Multi Wagon (192) 1.6 16V | 76 | 01.2003 – 08.2008 |
FIAT Stilo Van / Combi (192) 1.9 JTD (192DXE1A) | 85 | 10.2001 – 08.2008 |
Κατασκευαστής/Μοντέλο/Tύπος | KW | Έτος κατασκευής (Από – έως) |
LANCIA Delta II (836) 2.0 16V Turbo | 137 | 06.1993 – 08.1999 |
LANCIA Delta III (844) 1.6 D Multijet (844.AXF11, 844.AXF1A) | 85 | 08.2008 – 08.2014 |
LANCIA Lybra Sedan (839) 1.6 16V | 76 | 07.1999 – 10.2005 |
LANCIA Lybra Combi (839) 1.6 16V | 76 | 07.1999 – 10.2005 |
LANCIA Musa (350) 1.6 D Multijet (350.AXL1A, 350.AXH1A) | 85 | 10.2004 – 09.2012 |
LANCIA Thema Sedan (834) 2.0 i.e. 16V Turbo | 130 | 11.1984 – 07.1994 |
LANCIA Thema Combi (834) 2.0 i.e. 16V Turbo | 130 | 12.1988 – 07.1994 |
Κατασκευαστής/Μοντέλο/Tύπος | KW | Έτος κατασκευής (Από – έως) |
CITROEN Nemo Van 1.4 HDi | 50 | 02.2008 – … |
CITROEN Nemo Combi 1.4 HDi | 50 | 04.2009 – … |
Κατασκευαστής/Μοντέλο/Tύπος | KW | Έτος κατασκευής (Από – έως) |
PEUGEOT Bipper Van 1.4 HDi | 50 | 02.2008 – … |
PEUGEOT Bipper Tepee 1.4 HDi | 50 | 04.2008 – … |
Βρείτε στο Amortiseronline.gr σετ αμορτισέρ Ashika για το Citroen σας στην καλύτερη τιμή της αγοράς με την εγγύηση άψογης εξυπηρέτησης της εταιρείας μας.
Βρείτε στο Amortiseronline.gr σετ αμορτισέρ BREMSI για το Citroen σας στην καλύτερη τιμή της αγοράς με την εγγύηση άψογης εξυπηρέτησης της εταιρείας μας.
Βρείτε στο Amortiseronline.gr σετ αμορτισέρ KAVO για το Citroen σας στην καλύτερη τιμή της αγοράς με την εγγύηση άψογης εξυπηρέτησης της εταιρείας μας.
Βρείτε στο Amortiseronline.gr σετ αμορτισέρ ΚΥΒ για το Citroen σας στην καλύτερη τιμή της αγοράς με την εγγύηση άψογης εξυπηρέτησης της εταιρείας μας.
Βρείτε στο Amortiseronline.gr σετ αμορτισέρ MONROE για το Citroen σας στην καλύτερη τιμή της αγοράς με την εγγύηση άψογης εξυπηρέτησης της εταιρείας μας.
Βρείτε στο Amortiseronline.gr σετ αμορτισέρ SACHS για το Citroen σας στην καλύτερη τιμή της αγοράς με την εγγύηση άψογης εξυπηρέτησης της εταιρείας μας.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.