Καλέστε μας στο 2100102580 για:
Προβάλλονται όλα - 6 αποτελέσματα
Η δισκόπλακα φρένου 09.8969.20 είναι συνώνυμη της αξιοπιστίας.
Η δισκόπλακα φρένου Brembo είναι πλήρως ανταλλάξιμη με μια δισκόπλακα φρένου εξοπλισμού πρώτης τοποθέτησης. Ο έλεγχος ολόκληρου του κύκλου παραγωγής επιτρέπει στην Brembo να προσφέρει δισκόπλακες φρένων με άριστα επίπεδα απόδοσης, αξιοπιστία, αντοχή και άνεση σε όλες τις συνθήκες χρήσης. Όλες οι δισκόπλακες φρένων Brembo συνοδεύονται από την έγκριση ECE-R90.
Η Brembo είναι η παγκόσμια κορυφαία μάρκα στο σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την παραγωγή λύσεων φρένων.
Κατασκευαστής/Μοντέλο/Tύπος | KW | Έτος κατασκευής (Από – έως) |
NISSAN 350Z Coupe (Z33) 3.5 | 206 | 09.2002 – 12.2008 |
NISSAN 350Z Roadster (Z33) 3.5 | 206 | 11.2004 – 12.2007 |
NISSAN Juke (F15) 1.6 DIG-T 4×4 | 140 | 06.2010 – … |
NISSAN Leaf I (ZE0) Ηλεκτρικός | 80 | 11.2010 – … |
NISSAN Leaf II (ZE1) Ηλεκτρικός | 110 | 08.2017 – … |
NISSAN Qashqai / Qashqai+2 I (J10, NJ10) 1.5 dCi | 81 | 11.2006 – 04.2014 |
NISSAN Qashqai / Qashqai+2 I Van (J10, JJ10E) 1.6 CVTC | 86 | 03.2013 – 04.2014 |
NISSAN Rogue 2.5 AWD | 127 | 01.2007 – 12.2013 |
NISSAN Skyline Coupe (V35) 2.5 | 158 | 08.2003 – 08.2007 |
NISSAN X-Trail (T30) 2.5 FWD | 131 | 06.2001 – 01.2013 |
NISSAN X-Trail (T31) 2.0 dCi | 110 | 03.2007 – 07.2014 |
NISSAN X-Trail (T32) 2.5 ALL MODE 4×4-i (NT32) | 126 | 12.2013 – … |
Κατασκευαστής/Μοντέλο/Tύπος | KW | Έτος κατασκευής (Από – έως) |
RENAULT Koleos I (HY) 2.0 dCi | 110 | 08.2008 – … |
RENAULT Koleos II (HC) 1.6 dCi 130 | 96 | 04.2016 – … |
Είναι ώρα να αναβαθμίσετε την εμπειρία οδήγησής σας. Αναζητήστε τη δισκόπλακα Ztec+ για το δικό σας όχημα και νιώστε τη διαφορά στην ασφάλεια και την απόδοση.
Ztec+: Φρενάρετε με Σιγουριά. Οδηγήστε με Ασφάλεια
Κατασκευαστής/Μοντέλο/Tύπος | KW | Έτος κατασκευής (Από – έως) |
NISSAN 350Z Coupe (Z33) 3.5 | 206 | 09.2002 – 12.2008 |
NISSAN 350Z Roadster (Z33) 3.5 | 206 | 11.2004 – 12.2007 |
NISSAN Juke (F15) 1.6 DIG-T 4×4 | 140 | 06.2010 – … |
NISSAN Leaf I (ZE0) Ηλεκτρικός | 80 | 11.2010 – … |
NISSAN Leaf II (ZE1) Ηλεκτρικός | 110 | 08.2017 – … |
NISSAN Qashqai / Qashqai+2 I (J10, NJ10) 1.5 dCi | 81 | 11.2006 – 04.2014 |
NISSAN Qashqai / Qashqai+2 I Van (J10, JJ10E) 1.6 CVTC | 86 | 03.2013 – 04.2014 |
NISSAN Rogue 2.5 AWD | 127 | 01.2007 – 12.2013 |
NISSAN Skyline Coupe (V35) 2.5 | 158 | 08.2003 – 08.2007 |
NISSAN X-Trail (T30) 2.5 FWD | 131 | 06.2001 – 01.2013 |
NISSAN X-Trail (T31) 2.0 dCi | 110 | 03.2007 – 07.2014 |
NISSAN X-Trail (T32) 2.5 ALL MODE 4×4-i (NT32) | 126 | 12.2013 – … |
Κατασκευαστής/Μοντέλο/Tύπος | KW | Έτος κατασκευής (Από – έως) |
RENAULT Koleos I (HY) 2.0 dCi | 110 | 08.2008 – … |
RENAULT Koleos II (HC) 1.6 dCi 130 | 96 | 04.2016 – … |
Βρείτε στο Amortiseronline.gr σετ αμορτισέρ ΚΥΒ για το Nissan σας στην καλύτερη τιμή της αγοράς με την εγγύηση άψογης εξυπηρέτησης της εταιρείας μας. amrt01
Βρείτε στο Amortiseronline.gr σετ αμορτισέρ Koni για το Nissan σας στην καλύτερη τιμή της αγοράς με την εγγύηση άψογης εξυπηρέτησης της εταιρείας μας.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.