Καλέστε μας στο 2100102580 για:
Προβάλλονται όλα - 14 αποτελέσματα
Βρείτε στο Amortiseronline.gr σετ αμορτισέρ Koni για το αυτοκίνητο σας στην καλύτερη τιμή της αγοράς με την εγγύηση άψογης εξυπηρέτησης της εταιρείας μας.
Βρείτε στο Amortiseronline.gr βάση στήριξης αμορτισέρ για το Alfa Romeo – Fiat – Lancia σας στην καλύτερη τιμή της αγοράς με την εγγύηση άψογης εξυπηρέτησης της εταιρείας μας.
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
Η Brembo είναι η παγκόσμια κορυφαία μάρκα στο σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την παραγωγή λύσεων φρένων.
*Τιμή Ανά Τεμάχιο
ALFA ROMEO
Η Brembo είναι η παγκόσμια κορυφαία μάρκα στο σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την παραγωγή λύσεων φρένων.
*Τιμή Ανά Τεμάχιο
Κατασκευαστής/Μοντέλο/Tύπος | KW | Έτος κατασκευής (Από – έως) |
ALFA ROMEO MiTo (955) 1.4 MultiAir (955AXL1B) | 77 | 08.2008 – 10.2018 |
Κατασκευαστής/Μοντέλο/Tύπος | KW | Έτος κατασκευής (Από – έως) |
CITROËN Nemo Van 1.3 HDi 75 | 55 | 02.2008 – … |
CITROËN Nemo Combi 1.3 HDi 75 | 55 | 04.2009 – … |
Κατασκευαστής/Μοντέλο/Tύπος | KW | Έτος κατασκευής (Από – έως) |
FIAT 500 Hatchback (312) 1.4 (312AXC1B, 312CXC1B) | 74 | 10.2007 – … |
FIAT 500 C Cabrio (312) 1.4 (312CXC1B, 312AXC1B) | 74 | 09.2009 – … |
FIAT 500e Elektro 3+1 (FA1) | 87 | 10.2020 – … |
FIAT Bravo II Hatchback (198) 1.4 LPG (198AXA1B) | 66 | 04.2007 – 12.2014 |
FIAT Doblo I Cargo (223) 1.3 JTD 16V Multijet | 62 | 10.2001 – … |
FIAT Doblo I Combi (119, 223) 1.9 JTD | 74 | 10.2001 – … |
FIAT Doblo II Combi (263) 1.4 (263AXA1A) | 70 | 02.2010 – … |
FIAT Fiorino II MPV (146) 1.1 (146C4) | 40 | 01.1988 – 05.2000 |
FIAT Fiorino MPV (225) 1.4 (225BXA1A) | 54 | 11.2007 – … |
FIAT Fiorino III Van / Combi (225) 1.4 (225BXA1A, 225BXF1A) | 54 | 11.2007 – … |
FIAT Idea (350) 1.4 LPG | 57 | 12.2003 – … |
FIAT Linea (323, 110) 1.3 D Multijet (323AXB11, 323AXB1A) | 66 | 10.2006 – … |
FIAT New 500 Cabrio (332) Elektro (FA1) | 70 | 10.2020 – … |
FIAT Panda II Hatchback (169) 1.3 JTD Multijet 4×4 (169AXG1A, 169AXG2A) | 55 | 10.2004 – … |
FIAT Panda III Hatchback (312, 319) 1.2 (312PXA1A) | 51 | 02.2012 – … |
FIAT Punto II Hatchback (188) 1.8 130 HGT | 96 | 09.1999 – 03.2012 |
FIAT Qubo (225) 1.4 (225AXA1A) | 54 | 02.2008 – … |
FIAT Stilo Hatchback (192) 1.2 16V | 59 | 10.2001 – 12.2006 |
FIAT Stilo Multi Wagon (192) 1.6 16V | 76 | 01.2003 – 08.2008 |
Κατασκευαστής/Μοντέλο/Tύπος | KW | Έτος κατασκευής (Από – έως) |
LANCIA Dedra Sedan (835) 2.0 16V | 102 | 07.1994 – 07.1999 |
LANCIA Dedra Combi (835) 2.0 16V | 102 | 07.1994 – 07.1999 |
LANCIA Musa (350) 1.4 LPG (350.AXF1A) | 57 | 10.2004 – 09.2012 |
LANCIA Ypsilon III (312) 0.9 TwinAir (312.PXG11, 312.PXG1A, 312.YXG11, 312.YXG1A) | 63 | 05.2011 – … |
LANCIA Ypsilon II (843) 1.4 LPG (843.AXG1A) | 57 | 10.2003 – 12.2011 |
Κατασκευαστής/Μοντέλο/Tύπος | KW | Έτος κατασκευής (Από – έως) |
PEUGEOT Bipper Van 1.3 HDi 75 | 55 | 02.2008 – … |
PEUGEOT Bipper Tepee 1.3 HDi 75 | 55 | 04.2008 – … |
Εφαρμογές |
Abarth Grande Punto (199_) (12.2007 – 12.2012) |
Abarth Punto (199) (03.2012 – …) |
Abarth Punto Evo (199_) (07.2008 – 02.2012) |
Alfa Romeo MiTo (955) (09.2008 – …) |
Chevrolet Aveo Hatchback (T300) (03.2011 – …) |
Chevrolet Aveo Sedan (T300) (03.2011 – …) |
Chevrolet Cobalt II (01.2011 – …) |
Fiat Grande Punto Hatchback (199) (10.2005 – …) |
Fiat Punto Evo Hatchback (199) (07.2008 – …) |
Fiat Punto III Hatchback (199) (03.2012 – …) |
Ford Escort Classic Hatchback (AAL, ABL) (10.1998 – 07.2000) |
Ford Escort Mk6 Cabrio (ALL) (02.1995 – 08.2000) |
Ford Escort Mk6 Hatchback (GAL, AAL, ABL) (01.1995 – 10.2002) |
Ford Escort Mk6 Sedan (GAL, AFL) (01.1995 – 08.2002) |
Ford Fiesta Mk4 Hatchback (JAS, JBS) (08.1995 – 09.2002) |
Ford Puma Hatchback (03.1997 – 06.2002) |
Mazda 121 III Hatchback (JASM, JBSM) (03.1996 – 04.2003) |
Mazda 323 II Hatchback (BD) (06.1980 – 10.1989) |
Mazda 323 II Sedan (BD) (10.1980 – 10.1989) |
Mazda 323 III Hatchback (BF) (08.1985 – 08.1993) |
Mazda 323 III Sedan (BF) (08.1985 – 11.1991) |
Mazda 929 II Coupe (HB) (12.1981 – 09.1987) |
Mazda 929 II Sedan (HB) (12.1981 – 09.1987) |
Opel Corsa D Hatchback (S07) (07.2006 – 08.2014) |
Εργοστασιακός Κωδικός |
FIAT (51860321) |
FIAT (55701429) |
FORD/MAZDA (1E0034111) |
FORD/VW (333513425) |
OPEL/VAUXHALL (13237297) |
OPEL/VAUXHALL (436772) |
Βρείτε στο Amortiseronline.gr σετ αμορτισέρ Ashika για το αυτοκίνητο σας στην καλύτερη τιμή της αγοράς με την εγγύηση άψογης εξυπηρέτησης της εταιρείας μας.
Βρείτε στο Amortiseronline.gr σετ αμορτισέρ ΚΥΒ για το αυτοκίνητο σας στην καλύτερη τιμή της αγοράς με την εγγύηση άψογης εξυπηρέτησης της εταιρείας μας.
Βρείτε στο Amortiseronline.gr σετ αμορτισέρ Koni για το αυτοκίνητο σας στην καλύτερη τιμή της αγοράς με την εγγύηση άψογης εξυπηρέτησης της εταιρείας μας.
Βρείτε στο Amortiseronline.gr σετ αμορτισέρ MONROE για το αυτοκίνητο σας στην καλύτερη τιμή της αγοράς με την εγγύηση άψογης εξυπηρέτησης της εταιρείας μας.
Βρείτε στο Amortiseronline.gr σετ αμορτισέρ SACHS για το αυτοκίνητο σας στην καλύτερη τιμή της αγοράς με την εγγύηση άψογης εξυπηρέτησης της εταιρείας μας.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Τα ψαλίδια αποτελούν το τελευταίο τμήμα του συστήματος ανάρτησης ενός αυτοκινήτου. Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος «λάμδα» ή σαν ψαλίδι. Τα ψαλίδια συναντώνται στις εμπρός αναρτήσεις όλων των αυτοκινήτων. Το ένα τους άκρο λειτουργεί ως βάση, στην οποία στηρίζεται το γόνατο MacPherson της ανάρτησης και το άλλο συνδέει την ανάρτηση με το αμάξωμα. Πρόκειται, δηλαδή, για δύο βραχίονες, των οποίων τα άκρα στηρίζονται στο πλαίσιο του αμαξώματος και στο τρίτο άκρο τους συναρμόζεται ο τροχός. Η λειτουργία τους έγκειται στο να διευκολύνει την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης και την κυκλική κίνηση της διεύθυνσης. Συνεπώς, η κατάστασή τους επηρεάζει άμεσα, τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και γενικότερα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.